FAQ Corona

Ik heb een kaartje voor een voorstelling tussen 16 maart en 6 april. Wat nu?

Mensen die kaartjes voor een voorstelling van Oblomov hebben die tussen 16 maart en 6 april gespeeld zou worden, krijgen een vervangende voorstelling van Oblomov. Noem het een Corona voucher. Zodra we weer open kunnen en mogen, nemen we contact met u op voor een nieuwe datum. We doen u een aanbod voor een voorstelling op dezelfde dag in de week als waarop u oorspronkelijk had gereserveerd. Wij garanderen dan dat u een plek hebt. In overleg met ons bent u op een andere dag ook welkom.

IkĀ  heb een kaartje voor een voorstelling na 6 april. Wat nu?

Als u kaartjes hebt voor een voorstelling van Oblomov na 6 april, dan nemen we ook contact met u op voor een nieuwe datum. Zoals u begrijpt hebben we dan wat in te halen en gezien de beperkte capaciteit hebben we dan mogelijk een uitdaging. Tegelijkertijd willen we wel dat u dan ook van de voorstelling kunt genieten.

Wat doet Branoul in de tussentijd?

Uiteraard blijven we niet zielig stilzitten. Sowieso zijn er voorstellingen voor later in het jaar die voorbereid moeten worden. Daarnaast hebben we ook nog andere mooie plannen liggen. Als tipje van de sluier kan ik u alvast vertellen dat we gaan kijken hoe wij Branoul de komende weken bij u thuis kunnen brengen. Online. Om zo nu en dan even te ontsnappen aan het Corona-nieuws. Houd vooral deze Facebookpagina en ons YouTube kanaal in de gaten voor nieuws over wat er komen gaat.